Utvidet returrett til 31. januar 2025

Aktuelle Instrumente der Marketingpraxis. Relationship Marketing, Social-Media im Kundenservice, Cross-Selling, Ingredient Branding, Corporate Identity

  • Språk:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783838203423
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 196
  • Utgitt:
  • 1. mars 2012
  • Dimensjoner:
  • 210x148x11 mm.
  • Vekt:
  • 240 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brukervurderinger av Aktuelle Instrumente der Marketingpraxis. Relationship Marketing, Social-Media im Kundenservice, Cross-Selling, Ingredient Branding, Corporate Identity



Finn lignende bøker
Boken Aktuelle Instrumente der Marketingpraxis. Relationship Marketing, Social-Media im Kundenservice, Cross-Selling, Ingredient Branding, Corporate Identity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.