Norges billigste bøker

An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing

Om An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing

This introductory text covers the foundational concepts and statistical applications of quantitative research techniques using SPSS and R. Using step-by-step examples throughout, the book is designed to make this complex subject accessible to students with no background in quantitative methods.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032525662
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 454
  • Utgitt:
  • 3. juni 2025
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 1070 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. august 2025

Beskrivelse av An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing

This introductory text covers the foundational concepts and statistical applications of quantitative research techniques using SPSS and R. Using step-by-step examples throughout, the book is designed to make this complex subject accessible to students with no background in quantitative methods.

Brukervurderinger av An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing



Finn lignende bøker
Boken An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.