Norges billigste bøker

An Introduction to Social Media Marketing

Om An Introduction to Social Media Marketing

An Introduction to Social Media Marketing is the first textbook for students that offers a step by step guide to social media marketing. Mirroring its sister text, Digital Marketing: a Practical Approach, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415856171
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 250
  • Utgitt:
  • 20. november 2014
  • Dimensjoner:
  • 155x233x14 mm.
  • Vekt:
  • 390 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 16. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av An Introduction to Social Media Marketing

An Introduction to Social Media Marketing is the first textbook for students that offers a step by step guide to social media marketing. Mirroring its sister text, Digital Marketing: a Practical Approach, this book is grounded in solid academic underpinnings, but has a a lighter, hands-on approach that is perfect for shorter courses and additional reading.

Brukervurderinger av An Introduction to Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken An Introduction to Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.