Norges billigste bøker

Asian Brand Strategy

- How Asia Builds Strong Brands

av M. Roll
Om Asian Brand Strategy

This book offers insights, knowledge and perspectives on Asian brands and branding as a strategic tool and provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, including success stories and challenges for future growth and strengths.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349543700
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 254
  • Utgitt:
  • 1. januar 2006
  • Utgave:
  • 12006
  • Dimensjoner:
  • 140x216x0 mm.
  • Vekt:
  • 355 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Asian Brand Strategy

This book offers insights, knowledge and perspectives on Asian brands and branding as a strategic tool and provides a comprehensive framework for understanding Asian branding strategies and Asian brands, including success stories and challenges for future growth and strengths.

Brukervurderinger av Asian Brand Strategy



Finn lignende bøker
Boken Asian Brand Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.