Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Gender

- Increasing Brand Equity through Brand Personality

Om Brand Gender

Using detailed examples, the author argues that brands with low masculine and feminine characteristics have the lowest equity, whilst brands with both high feminine and masculine characteristics are shown to have the strongest equity.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319602189
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 265
  • Utgitt:
  • 19. oktober 2017
  • Utgave:
  • 12018
  • Dimensjoner:
  • 156x220x24 mm.
  • Vekt:
  • 498 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Brand Gender

Using detailed examples, the author argues that brands with low masculine and feminine characteristics have the lowest equity, whilst brands with both high feminine and masculine characteristics are shown to have the strongest equity.

Brukervurderinger av Brand Gender



Finn lignende bøker
Boken Brand Gender finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.