Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Management

Om Brand Management

This popular textbook introduces students to contemporary brand management and innovation with a focus on how companies and consumers are interacting and co-creating brands today.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529616972
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 440
  • Utgitt:
  • 28. mars 2024
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 232x187x25 mm.
  • Vekt:
  • 884 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Brand Management

This popular textbook introduces students to contemporary brand management and innovation with a focus on how companies and consumers are interacting and co-creating brands today.

Brukervurderinger av Brand Management



Finn lignende bøker
Boken Brand Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.