Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand New China

- Advertising, Media, and Commercial Culture

Om Brand New China

Part riveting account of fieldwork and part rigorous academic study, this book offers a unique perspective on the advertising and marketing culture of China. Wang's experiences in the worlds of Beijing advertising agencies and the U.S. academy offer a unique perspective on China during its accelerated reintegration into the global market system.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780674047082
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 432
  • Utgitt:
  • 10. april 2010
  • Dimensjoner:
  • 132x202x28 mm.
  • Vekt:
  • 486 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. desember 2024

Beskrivelse av Brand New China

Part riveting account of fieldwork and part rigorous academic study, this book offers a unique perspective on the advertising and marketing culture of China. Wang's experiences in the worlds of Beijing advertising agencies and the U.S. academy offer a unique perspective on China during its accelerated reintegration into the global market system.

Brukervurderinger av Brand New China



Finn lignende bøker
Boken Brand New China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.