Norges billigste bøker

Brand Relevance

- Making Competitors Irrelevant

Om Brand Relevance

Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470613580
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 400
  • Utgitt:
  • 15. februar 2011
  • Dimensjoner:
  • 163x228x33 mm.
  • Vekt:
  • 658 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 27. august 2025

Beskrivelse av Brand Relevance

Shows how to eliminate the competition and become the lead brand in your market. This book defines the concept of brand relevance using dozens of case studies - Prius, Whole Foods, Westin, iPad and more - and explains how brand relevance drives market dynamics, which generates opportunities for your brand and threats for the competition.

Brukervurderinger av Brand Relevance



Finn lignende bøker
Boken Brand Relevance finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.