Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Revolution

- Rethinking Brand Identity

Om Brand Revolution

Brand Revolution offers a radical new approach to brand management. With big brand case studies including L'Oreal and Jaguar, the author draws on her extensive experience as a marketing consultant to put together this highly engaging and practical book for developing, improving and controlling the identity of your brand.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781137019486
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 171
  • Utgitt:
  • 9. november 2012
  • Dimensjoner:
  • 164x238x16 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Brand Revolution

Brand Revolution offers a radical new approach to brand management. With big brand case studies including L'Oreal and Jaguar, the author draws on her extensive experience as a marketing consultant to put together this highly engaging and practical book for developing, improving and controlling the identity of your brand.

Brukervurderinger av Brand Revolution



Finn lignende bøker
Boken Brand Revolution finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.