Norges billigste bøker

Brand Storytelling in the Digital Age

- Theories, Practice and Application

Om Brand Storytelling in the Digital Age

It reflects the dramatic shift in brand storytelling in which marketers are in the driving seat, leaving consumers to do the navigating.Based within the context of AI, the influence of VR, AR, big data, and new media, this book predicts a creative renaissance in brand storytelling;

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030590840
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 100
  • Utgitt:
  • 27. oktober 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 156x218x14 mm.
  • Vekt:
  • 292 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. juni 2025

Beskrivelse av Brand Storytelling in the Digital Age

It reflects the dramatic shift in brand storytelling in which marketers are in the driving seat, leaving consumers to do the navigating.Based within the context of AI, the influence of VR, AR, big data, and new media, this book predicts a creative renaissance in brand storytelling;

Brukervurderinger av Brand Storytelling in the Digital Age



Finn lignende bøker
Boken Brand Storytelling in the Digital Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.