Utvidet returrett til 31. januar 2025

Branding Masculinity

- Tracing the Cultural Foundations of Brand Meaning

Om Branding Masculinity

Branding Masculinity is the first research book to delve into the cultural origins of masculinity in America. By asking men what they consider to be masculine beliefs, attitudes, behaviours, and possessions, the research identifies how contemporary American men form their sense of being manly.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138933392
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 108
  • Utgitt:
  • 1. februar 2016
  • Dimensjoner:
  • 152x229x25 mm.
  • Vekt:
  • 294 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Branding Masculinity

Branding Masculinity is the first research book to delve into the cultural origins of masculinity in America. By asking men what they consider to be masculine beliefs, attitudes, behaviours, and possessions, the research identifies how contemporary American men form their sense of being manly.

Brukervurderinger av Branding Masculinity



Finn lignende bøker
Boken Branding Masculinity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.