Utvidet returrett til 31. januar 2025

Branding Only Works on Cattle

- The New Way to Get Known (and Drive your Competitors Crazy)

Om Branding Only Works on Cattle

Most people don't know it yet, but branding is dead. Of course, we need to know about the things we want to buy, but the billions of pounds spent on logos, sponsorships, and jingles have little - if anything - to do with consumer behaviour. For example: -Dinosaur-headed execs in Microsoft ads didn't help sell software.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470742570
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 272
  • Utgitt:
  • 16. januar 2009
  • Dimensjoner:
  • 163x237x27 mm.
  • Vekt:
  • 539 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 22. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Branding Only Works on Cattle

Most people don't know it yet, but branding is dead. Of course, we need to know about the things we want to buy, but the billions of pounds spent on logos, sponsorships, and jingles have little - if anything - to do with consumer behaviour. For example: -Dinosaur-headed execs in Microsoft ads didn't help sell software.

Brukervurderinger av Branding Only Works on Cattle



Finn lignende bøker
Boken Branding Only Works on Cattle finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.