Norges billigste bøker

Brands and Branding

Om Brands and Branding

A fun and humorous introductory book that helps readers to begin to make sense of brands - what they are, what they do, why and how - through theory made enjoyable by plenty of current examples.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781473919525
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 31. august 2016
  • Dimensjoner:
  • 170x243x16 mm.
  • Vekt:
  • 528 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 6. januar 2025

Beskrivelse av Brands and Branding

A fun and humorous introductory book that helps readers to begin to make sense of brands - what they are, what they do, why and how - through theory made enjoyable by plenty of current examples.

Brukervurderinger av Brands and Branding



Finn lignende bøker
Boken Brands and Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.