Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brands, Geographical Origin, and the Global Economy

- A History from the Nineteenth Century to the Present

Om Brands, Geographical Origin, and the Global Economy

An interdisciplinary history of the campaign to secure international protection of indications of geographic origin, including 'Made in ...' slogans. It will appeal to students of business and economic history, geography, legal history and marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781107032675
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 344
  • Utgitt:
  • 26. mai 2018
  • Dimensjoner:
  • 163x235x23 mm.
  • Vekt:
  • 608 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Brands, Geographical Origin, and the Global Economy

An interdisciplinary history of the campaign to secure international protection of indications of geographic origin, including 'Made in ...' slogans. It will appeal to students of business and economic history, geography, legal history and marketing.

Brukervurderinger av Brands, Geographical Origin, and the Global Economy



Finn lignende bøker
Boken Brands, Geographical Origin, and the Global Economy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.