Norges billigste bøker

Building Brand Value the Playboy Way

Om Building Brand Value the Playboy Way

Susan Gunelius uncovers how a brand about sex survived and thrived despite attacks from every direction, in an increasingly competitive market and jaded consumers. It's the story of brand building, brand value, brand longevity and the ultimate brand champion.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230577893
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 16. september 2009
  • Dimensjoner:
  • 168x245x17 mm.
  • Vekt:
  • 466 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Building Brand Value the Playboy Way

Susan Gunelius uncovers how a brand about sex survived and thrived despite attacks from every direction, in an increasingly competitive market and jaded consumers. It's the story of brand building, brand value, brand longevity and the ultimate brand champion.

Brukervurderinger av Building Brand Value the Playboy Way



Finn lignende bøker
Boken Building Brand Value the Playboy Way finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.