Utvidet returrett til 31. januar 2025

Business Analytics, Volume II

- A Data Driven Decision Making Approach for Business

del av ISSN-serien

Om Business Analytics, Volume II

Discusses the models based on fact-based data to measure past business performance to guide an organization in visualizing and predicting future business performance and outcomes. The book provides a comprehensive overview of analytics in general with an emphasis on predictive analytics.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781631574795
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 404
  • Utgitt:
  • 30. november 2019
  • Dimensjoner:
  • 228x151x25 mm.
  • Vekt:
  • 590 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Business Analytics, Volume II

Discusses the models based on fact-based data to measure past business performance to guide an organization in visualizing and predicting future business performance and outcomes. The book provides a comprehensive overview of analytics in general with an emphasis on predictive analytics.

Brukervurderinger av Business Analytics, Volume II



Finn lignende bøker
Boken Business Analytics, Volume II finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.