Utvidet returrett til 31. januar 2025

Call Center Savvy

- How to Position Your Call Center for the Business Challenges of the 21st Century

Om Call Center Savvy

States that call centers are not just places where calls arrive, but a strategic business asset, the core of your business' customer relationship strategy. This book offers an exploration of how the call center works, how it fits into the big picture, what the future holds, and how new technologies affect operations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781578200504
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 208
  • Utgitt:
  • 6. januar 1999
  • Dimensjoner:
  • 152x229x11 mm.
  • Vekt:
  • 410 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Call Center Savvy

States that call centers are not just places where calls arrive, but a strategic business asset, the core of your business' customer relationship strategy. This book offers an exploration of how the call center works, how it fits into the big picture, what the future holds, and how new technologies affect operations.

Brukervurderinger av Call Center Savvy



Finn lignende bøker
Boken Call Center Savvy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.