Norges billigste bøker

Case Studies for Industrial and Business Marketing

Om Case Studies for Industrial and Business Marketing

Aims to help increase knowledge, skills and insights into making effective decisions in the 'bigger hall' of marketing management. This book covers setting strategic direction; product and customer portfolio analysis; product development; advertising; pricing; channel management; environmental scanning; and measuring strengths and weaknesses.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780762301881
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 29. januar 1997
  • Dimensjoner:
  • 156x234x15 mm.
  • Vekt:
  • 548 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Case Studies for Industrial and Business Marketing

Aims to help increase knowledge, skills and insights into making effective decisions in the 'bigger hall' of marketing management. This book covers setting strategic direction; product and customer portfolio analysis; product development; advertising; pricing; channel management; environmental scanning; and measuring strengths and weaknesses.

Brukervurderinger av Case Studies for Industrial and Business Marketing



Finn lignende bøker
Boken Case Studies for Industrial and Business Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.