Norges billigste bøker

Celebrity 2.0

- The Role of Social Media Influencer Marketing in Building Brands

Om Celebrity 2.0

A book for anyone who wants to understand the landscape of influencer marketing with an eye for collaborations between influencers and companies. It book combines practical advice and examples with an overview of the academic insights to date.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781637422083
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 178
  • Utgitt:
  • 30 mai 2022
  • Dimensjoner:
  • 228x152x12 mm.
  • Vekt:
  • 274 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18 mai 2024

Beskrivelse av Celebrity 2.0

A book for anyone who wants to understand the landscape of influencer marketing with an eye for collaborations between influencers and companies. It book combines practical advice and examples with an overview of the academic insights to date.

Brukervurderinger av Celebrity 2.0



Finn lignende bøker
Boken Celebrity 2.0 finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.