Utvidet returrett til 31. januar 2025

Celebrity, Convergence and Transformation

Om Celebrity, Convergence and Transformation

This book explores a range of insightful contexts in order to add vigour and vitality to our understanding of the connections between celebrities, markets and culture. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367230869
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 266
  • Utgitt:
  • 7. februar 2019
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 476 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Celebrity, Convergence and Transformation

This book explores a range of insightful contexts in order to add vigour and vitality to our understanding of the connections between celebrities, markets and culture. This book was originally published as a special issue of the Journal of Marketing Management.

Brukervurderinger av Celebrity, Convergence and Transformation



Finn lignende bøker
Boken Celebrity, Convergence and Transformation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.