Norges billigste bøker

Competition Policy and the Music Industries

- A Business Model Perspective

Om Competition Policy and the Music Industries

This book explores the nature of the music industries before and after the digital revolution from the point of view of the consumer, and explores the question of whether there is a role for competition policy intervention in the music industries.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367242619
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 186
  • Utgitt:
  • 5. november 2021
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 408 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 13. oktober 2025

Beskrivelse av Competition Policy and the Music Industries

This book explores the nature of the music industries before and after the digital revolution from the point of view of the consumer, and explores the question of whether there is a role for competition policy intervention in the music industries.

Brukervurderinger av Competition Policy and the Music Industries



Finn lignende bøker
Boken Competition Policy and the Music Industries finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.