Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Behaviour and Digital Transformation

Om Consumer Behaviour and Digital Transformation

This textbook explores how technological developments and emerging technologies impact on, and engage with, consumer behaviour and decision-making globally. The book will enable readers to develop a coherent understanding of the basic underpinnings of consumer behaviour as they relate to individual and group-oriented consumption decisions.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032149769
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 364
  • Utgitt:
  • 11. mars 2024
  • Dimensjoner:
  • 175x245x26 mm.
  • Vekt:
  • 672 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Behaviour and Digital Transformation

This textbook explores how technological developments and emerging technologies impact on, and engage with, consumer behaviour and decision-making globally. The book will enable readers to develop a coherent understanding of the basic underpinnings of consumer behaviour as they relate to individual and group-oriented consumption decisions.

Brukervurderinger av Consumer Behaviour and Digital Transformation



Finn lignende bøker
Boken Consumer Behaviour and Digital Transformation finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.