Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer-Centric Category Management

- How to Increase Profits by Managing Categories Based on Consumer Needs

Om Consumer-Centric Category Management

In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal - a new idea full of untapped potential. In other areas, the original eight-step process that emerged in the late 1980's forms the foundation of many companies' approach to category management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780471703594
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 29. desember 2005
  • Dimensjoner:
  • 163x239x32 mm.
  • Vekt:
  • 654 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Consumer-Centric Category Management

In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal - a new idea full of untapped potential. In other areas, the original eight-step process that emerged in the late 1980's forms the foundation of many companies' approach to category management.

Brukervurderinger av Consumer-Centric Category Management



Finn lignende bøker
Boken Consumer-Centric Category Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.