Norges billigste bøker

Consumer Decision-Making, Analytics and AI

Consumer Decision-Making, Analytics and AIav Andrew (Nottingham University Business School Smith
Om Consumer Decision-Making, Analytics and AI

Based on extant and emerging research the book presents new evidence and innovative theoretical structures and concepts to explore how data analytics and AI can influence consumer thinking and behaviour. It is a seminal work on a complex but urgent issue in social and behavioural science.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032830445
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 148
  • Utgitt:
  • 27. juni 2025
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles
  • Boken er tilgjengelig for forhåndsbestilling 3 måneder før publiseringsdatoen

Beskrivelse av Consumer Decision-Making, Analytics and AI

Based on extant and emerging research the book presents new evidence and innovative theoretical structures and concepts to explore how data analytics and AI can influence consumer thinking and behaviour. It is a seminal work on a complex but urgent issue in social and behavioural science.

Brukervurderinger av Consumer Decision-Making, Analytics and AI



Finn lignende bøker
Boken Consumer Decision-Making, Analytics and AI finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.