Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Psychology for Marketing

Om Consumer Psychology for Marketing

Offers a treatment of consumer psychology which is directly related to the concerns of marketing management, especially in terms of market segmentation, product positioning and new product development. This edition also includes end-of-chapter questions and suggested further reading.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861523716
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 260
  • Utgitt:
  • 25. juni 1998
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 188x245x17 mm.
  • Vekt:
  • 592 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Psychology for Marketing

Offers a treatment of consumer psychology which is directly related to the concerns of marketing management, especially in terms of market segmentation, product positioning and new product development. This edition also includes end-of-chapter questions and suggested further reading.

Brukervurderinger av Consumer Psychology for Marketing



Finn lignende bøker
Boken Consumer Psychology for Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.