Utvidet returrett til 31. januar 2025

Contact Center Management

- From Complaint Department to Value Center

Om Contact Center Management

Contact Center Management is an investigation into the stereotypes surrounding the sector. As it steers clear of hollowed-out theory and vague slogans, it offers a grounded approach to the creation of value for your company as well as for any client.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789401454100
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 286
  • Utgitt:
  • 24. oktober 2018
  • Dimensjoner:
  • 239x170x25 mm.
  • Vekt:
  • 658 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Contact Center Management

Contact Center Management is an investigation into the stereotypes surrounding the sector. As it steers clear of hollowed-out theory and vague slogans, it offers a grounded approach to the creation of value for your company as well as for any client.

Brukervurderinger av Contact Center Management



Finn lignende bøker
Boken Contact Center Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.