Utvidet returrett til 31. januar 2025

Contemporary Issues in Marketing

- Principles and Practice

Om Contemporary Issues in Marketing

Contemporary Issues in Marketing brings together theory and practitioners' perspectives to present a coherent understanding of topical issues in marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526478887
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 480
  • Utgitt:
  • 20. september 2019
  • Dimensjoner:
  • 231x186x27 mm.
  • Vekt:
  • 892 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Contemporary Issues in Marketing

Contemporary Issues in Marketing brings together theory and practitioners' perspectives to present a coherent understanding of topical issues in marketing.

Brukervurderinger av Contemporary Issues in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Contemporary Issues in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.