Utvidet returrett til 31. januar 2025

Contemporary Marketing Strategy

- Analyzing Consumer Behavior to Drive Managerial Decision Making

Om Contemporary Marketing Strategy

The broad foundation of this book is laid on the conceptual discussions on consumer theories and applied arguments on shifts in consumer behavior. This book examines advanced marketing-mix and several consumer-centric strategies to co-create new businesses in new markets by associating consumers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030119102
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 277
  • Utgitt:
  • 25. februar 2019
  • Utgave:
  • 12019
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 519 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Contemporary Marketing Strategy

The broad foundation of this book is laid on the conceptual discussions on consumer theories and applied arguments on shifts in consumer behavior. This book examines advanced marketing-mix and several consumer-centric strategies to co-create new businesses in new markets by associating consumers.

Brukervurderinger av Contemporary Marketing Strategy



Finn lignende bøker
Boken Contemporary Marketing Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.