Norges billigste bøker

Contemporary Perspectives on Corporate Marketing

- Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century

Om Contemporary Perspectives on Corporate Marketing

Scholars from various disciplines within the fields of public relations, branding, marketing and corporate identity have come together in Contemporary Perspectives on Corporate Marketing to offer the latest approaches and studies in these areas.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138206069
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 4. august 2016
  • Dimensjoner:
  • 232x158x13 mm.
  • Vekt:
  • 276 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Contemporary Perspectives on Corporate Marketing

Scholars from various disciplines within the fields of public relations, branding, marketing and corporate identity have come together in Contemporary Perspectives on Corporate Marketing to offer the latest approaches and studies in these areas.

Brukervurderinger av Contemporary Perspectives on Corporate Marketing



Finn lignende bøker
Boken Contemporary Perspectives on Corporate Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.