Utvidet returrett til 31. januar 2025

Context and Cognition in Consumer Psychology

- How Perception and Emotion Guide Action

Om Context and Cognition in Consumer Psychology

This work pays particular attention to the roles of perception and emotion in accounting for consumers' actions and their interaction with the desires and beliefs in terms of which consumer choice is frequently analyzed.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138778191
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 190
  • Utgitt:
  • 17. oktober 2017
  • Dimensjoner:
  • 243x164x17 mm.
  • Vekt:
  • 424 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Context and Cognition in Consumer Psychology

This work pays particular attention to the roles of perception and emotion in accounting for consumers' actions and their interaction with the desires and beliefs in terms of which consumer choice is frequently analyzed.

Brukervurderinger av Context and Cognition in Consumer Psychology



Finn lignende bøker
Boken Context and Cognition in Consumer Psychology finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.