Utvidet returrett til 31. januar 2025

Crafting Customer Experience Strategy

- Lessons from Asia

Om Crafting Customer Experience Strategy

Crafting Customer Experience Strategy: Lessons from Asia looks at how Customer Experience Management can be vital in providing a competitive advantage for businesses. This is essential reading for marketing scholars and practitioners looking for insights into improving their customers' experiences.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781839097119
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 4. mai 2021
  • Dimensjoner:
  • 240x160x20 mm.
  • Vekt:
  • 496 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Crafting Customer Experience Strategy

Crafting Customer Experience Strategy: Lessons from Asia looks at how Customer Experience Management can be vital in providing a competitive advantage for businesses. This is essential reading for marketing scholars and practitioners looking for insights into improving their customers' experiences.

Brukervurderinger av Crafting Customer Experience Strategy



Finn lignende bøker
Boken Crafting Customer Experience Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.