Utvidet returrett til 31. januar 2025

Creating a Customer Experience-Centric Startup

- A Step-by-Step Framework

Om Creating a Customer Experience-Centric Startup

This book explains how startups and brands in general can achieve a high level of customer experience (CX) in today's dynamic and competitive times.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030924577
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 152
  • Utgitt:
  • 2. februar 2022
  • Utgave:
  • 12022
  • Dimensjoner:
  • 217x153x18 mm.
  • Vekt:
  • 340 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Creating a Customer Experience-Centric Startup

This book explains how startups and brands in general can achieve a high level of customer experience (CX) in today's dynamic and competitive times.

Brukervurderinger av Creating a Customer Experience-Centric Startup



Finn lignende bøker
Boken Creating a Customer Experience-Centric Startup finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.