Utvidet returrett til 31. januar 2025

Creating and Delivering Value in Marketing

- Proceedings of the 2003 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Om Creating and Delivering Value in Marketing

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319385754
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 24. september 2016
  • Utgave:
  • 12015
  • Dimensjoner:
  • 210x279x0 mm.
  • Vekt:
  • 7722 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 17. desember 2024

Beskrivelse av Creating and Delivering Value in Marketing

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice.

Brukervurderinger av Creating and Delivering Value in Marketing



Finn lignende bøker
Boken Creating and Delivering Value in Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.