Utvidet returrett til 31. januar 2025

Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism

Om Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism

Over the last years, "Creating Shared Value" has become a much discussed concept in business practice as well as in management theory and especially in the context of corporate social responsibility.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319488011
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 168
  • Utgitt:
  • 12. januar 2017
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 243x164x17 mm.
  • Vekt:
  • 432 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent

Beskrivelse av Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism

Over the last years, "Creating Shared Value" has become a much discussed concept in business practice as well as in management theory and especially in the context of corporate social responsibility.

Brukervurderinger av Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism



Finn lignende bøker
Boken Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.