Utvidet returrett til 31. januar 2025

Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations

- New Thinking and Practice

Om Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations

Collaboration between nonprofits and businesses is a necessary component of strategy and operations. Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations: New Thinking & Practice provides breakthrough thinking about how to conceptualize and realize collaborative value.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781118531136
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 25. april 2014
  • Dimensjoner:
  • 160x232x27 mm.
  • Vekt:
  • 534 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations

Collaboration between nonprofits and businesses is a necessary component of strategy and operations. Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations: New Thinking & Practice provides breakthrough thinking about how to conceptualize and realize collaborative value.

Brukervurderinger av Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations



Finn lignende bøker
Boken Creating Value in Nonprofit-Business Collaborations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.