Norges billigste bøker

Critical Marketing

- Issues in Contemporary Marketing

Om Critical Marketing

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470511985
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 20. mars 2008
  • Dimensjoner:
  • 169x242x26 mm.
  • Vekt:
  • 784 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 25. august 2025

Beskrivelse av Critical Marketing

Focusing on a new and developing field, this text provides an overview of the development of marketing thought and the emergence of critical marketing. It covers a range of topics important to a critical marketing or contemporary issues in marketing course, including a number of topics (e.g.

Brukervurderinger av Critical Marketing



Finn lignende bøker
Boken Critical Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.