Utvidet returrett til 31. januar 2025

Cross-Cultural Social Media Marketing

- Bridging Across Cultural Differences

Om Cross-Cultural Social Media Marketing

To increase brand awareness, engagement and revenue, companies are acknowledging the importance of integrating social media marketing in their overall marketing strategy. This book consists of a step-by-step guide in using social media successfully in an ever-growing consumer market, domestically and internationally.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781838671761
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 160
  • Utgitt:
  • 22. juni 2021
  • Dimensjoner:
  • 239x160x16 mm.
  • Vekt:
  • 356 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Cross-Cultural Social Media Marketing

To increase brand awareness, engagement and revenue, companies are acknowledging the importance of integrating social media marketing in their overall marketing strategy. This book consists of a step-by-step guide in using social media successfully in an ever-growing consumer market, domestically and internationally.

Brukervurderinger av Cross-Cultural Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken Cross-Cultural Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.