Utvidet returrett til 31. januar 2025

Customer-Centric Knowledge Management

- Concepts and Applications

Om Customer-Centric Knowledge Management

Provides a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation. It seeks to expand the literature and business practices and contributes to the dynamic and emerging fields of organisational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technologies (ICTs).

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781613500897
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 332
  • Utgitt:
  • 31. august 2011
  • Dimensjoner:
  • 280x216x19 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Customer-Centric Knowledge Management

Provides a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation. It seeks to expand the literature and business practices and contributes to the dynamic and emerging fields of organisational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technologies (ICTs).

Brukervurderinger av Customer-Centric Knowledge Management



Finn lignende bøker
Boken Customer-Centric Knowledge Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.