Norges billigste bøker

Customer Loyalty and Success

Om Customer Loyalty and Success

This new book focusses upon customer care in relation to Human Resource Management issues and strategic planning. It addresses the objective of customer loyalty and retention in relation to business success and shows how this can integrate a company's strategy with regard to Marketing, Human Resource Management, Quality and Management of Change.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349395125
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 292
  • Utgitt:
  • 19. juni 1995
  • Utgave:
  • 11995
  • Dimensjoner:
  • 140x216x18 mm.
  • Vekt:
  • 394 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Customer Loyalty and Success

This new book focusses upon customer care in relation to Human Resource Management issues and strategic planning. It addresses the objective of customer loyalty and retention in relation to business success and shows how this can integrate a company's strategy with regard to Marketing, Human Resource Management, Quality and Management of Change.

Brukervurderinger av Customer Loyalty and Success



Finn lignende bøker
Boken Customer Loyalty and Success finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.