Norges billigste bøker

Decision Making in Marketing and Finance

- An Interdisciplinary Approach to Solving Complex Organizational Problems

av P. Koku
Om Decision Making in Marketing and Finance

As interest in MBA programs and business schools more generally continues to grow, it is essential that teachers and students analyse their established strategy for decision making.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349478828
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 194
  • Utgitt:
  • 13. august 2014
  • Utgave:
  • 12014
  • Dimensjoner:
  • 140x216x12 mm.
  • Vekt:
  • 2776 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 12. september 2025

Beskrivelse av Decision Making in Marketing and Finance

As interest in MBA programs and business schools more generally continues to grow, it is essential that teachers and students analyse their established strategy for decision making.

Brukervurderinger av Decision Making in Marketing and Finance



Finn lignende bøker
Boken Decision Making in Marketing and Finance finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.