Utvidet returrett til 31. januar 2025

Decolonizing Marketing Theory and Practice

Om Decolonizing Marketing Theory and Practice

This book dives deep into the critical need to challenge and transform the foundations of marketing education. Aimed at researchers and academics in the field of marketing, this book offers a profound exploration of teaching and learning dynamics from a more inclusive and diverse perspective.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032698069
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 244
  • Utgitt:
  • 22. november 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 670 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Decolonizing Marketing Theory and Practice

This book dives deep into the critical need to challenge and transform the foundations of marketing education. Aimed at researchers and academics in the field of marketing, this book offers a profound exploration of teaching and learning dynamics from a more inclusive and diverse perspective.

Brukervurderinger av Decolonizing Marketing Theory and Practice



Finn lignende bøker
Boken Decolonizing Marketing Theory and Practice finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.