Norges billigste bøker

Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

Om Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367479374
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 120
  • Utgitt:
  • 1. oktober 2020
  • Dimensjoner:
  • 241x162x13 mm.
  • Vekt:
  • 326 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 29. september 2025

Beskrivelse av Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences

This book offers a comprehensive overview of the challenges that marketing faces in understanding, managing and measuring the dynamics of modern consumer behaviours and successfully managing the customer experience.

Brukervurderinger av Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences



Finn lignende bøker
Boken Defining, Measuring and Managing Consumer Experiences finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.