Utvidet returrett til 31. januar 2025

Digital and Social Media Marketing

- Emerging Applications and Theoretical Development

Om Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030243760
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 339
  • Utgitt:
  • 20. november 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 233x154x27 mm.
  • Vekt:
  • 558 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 11. desember 2024

Beskrivelse av Digital and Social Media Marketing

This book examines issues and implications of digital and social media marketing for emerging markets. The book investigates problems specific to emerging markets, while identifying new theoretical constructs and practical applications of digital marketing.

Brukervurderinger av Digital and Social Media Marketing



Finn lignende bøker
Boken Digital and Social Media Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.