Norges billigste bøker

Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

Om Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

This book will enable readers to gain a clear insight into how the luxury goods market operates and amongst other things, focuses on: recent internet and social media strategies adopted by luxury companies and their brands; how luxury companies manage their communication and distribu

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367890667
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 200
  • Utgitt:
  • 14. april 2020
  • Dimensjoner:
  • 235x155x12 mm.
  • Vekt:
  • 340 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

This book will enable readers to gain a clear insight into how the luxury goods market operates and amongst other things, focuses on: recent internet and social media strategies adopted by luxury companies and their brands; how luxury companies manage their communication and distribu

Brukervurderinger av Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets



Finn lignende bøker
Boken Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.