Utvidet returrett til 31. januar 2025

Digital Luxury

- Transforming Brands and Consumer Experiences

Om Digital Luxury

The fashion and luxury industries have been well-established for centuries, but the new disruptive digital environment is causing these industries to rethink their business case and adapt their brand offerings. This exciting new text, the first on this timely subject, offers ways forward through a mixture of research and practice-led examples.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781526458940
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 27. mai 2019
  • Dimensjoner:
  • 242x172x15 mm.
  • Vekt:
  • 478 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 11. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Digital Luxury

The fashion and luxury industries have been well-established for centuries, but the new disruptive digital environment is causing these industries to rethink their business case and adapt their brand offerings. This exciting new text, the first on this timely subject, offers ways forward through a mixture of research and practice-led examples.

Brukervurderinger av Digital Luxury



Finn lignende bøker
Boken Digital Luxury finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.