Utvidet returrett til 31. januar 2025

Digital Transformation and Corporate Branding

Digital Transformation and Corporate Branding
Om Digital Transformation and Corporate Branding

The book brings together international contributors to provide examples from a wide range of industries and firms, including the retailing and agri-food industries, and illustrates the many dimensions of corporate branding and theories, and how they can be aided by digital transformation.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032204871
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 308
  • Utgitt:
  • 18. desember 2024
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: Kan forhåndsbestilles

Beskrivelse av Digital Transformation and Corporate Branding

The book brings together international contributors to provide examples from a wide range of industries and firms, including the retailing and agri-food industries, and illustrates the many dimensions of corporate branding and theories, and how they can be aided by digital transformation.

Brukervurderinger av Digital Transformation and Corporate Branding



Finn lignende bøker
Boken Digital Transformation and Corporate Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.