Norges billigste bøker

Doing Anthropology in Consumer Research

Om Doing Anthropology in Consumer Research

A guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in corporate consumer environments. It is suitable for students, who are likely to both study and work in corporate environments.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781598740912
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 368
  • Utgitt:
  • 30. november 2007
  • Dimensjoner:
  • 153x228x22 mm.
  • Vekt:
  • 552 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. mars 2025

Beskrivelse av Doing Anthropology in Consumer Research

A guide to the theory and practice of conducting ethnographic research in corporate consumer environments. It is suitable for students, who are likely to both study and work in corporate environments.

Brukervurderinger av Doing Anthropology in Consumer Research



Finn lignende bøker
Boken Doing Anthropology in Consumer Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.