Utvidet returrett til 31. januar 2025

Effective Complaint Management

- The Business Case for Customer Satisfaction

Om Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319987040
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 495
  • Utgitt:
  • 18. februar 2019
  • Utgave:
  • 22019
  • Dimensjoner:
  • 242x166x31 mm.
  • Vekt:
  • 912 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Brukervurderinger av Effective Complaint Management



Finn lignende bøker
Boken Effective Complaint Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.