Utvidet returrett til 31. januar 2025

Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life

Om Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life

Hallmark has found that one of the keys to attaining superior customer loyalty is through emotion. Now for the first time, Hallmark reveals its groundbreaking strategy: Emotion Marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780071364140
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 247
  • Utgitt:
  • 16. januar 2001
  • Dimensjoner:
  • 160x241x27 mm.
  • Vekt:
  • 567 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life

Hallmark has found that one of the keys to attaining superior customer loyalty is through emotion. Now for the first time, Hallmark reveals its groundbreaking strategy: Emotion Marketing.

Brukervurderinger av Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life



Finn lignende bøker
Boken Emotion Marketing: The Hallmark Way of Winning Customers for Life finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.