Utvidet returrett til 31. januar 2025

Energy Branding

- Harnessing Consumer Power

Om Energy Branding

Demonstrating the potential of building strong brands in the energy sector, this book explores the challenges of shifting the perception of energy from a commodity business into a consumer brand. Energy suppliers are increasingly being met with skepticism, indicating the need for a greater focus on marketing and branding in the energy industry.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319861012
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 173
  • Utgitt:
  • 2. august 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Vekt:
  • 253 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. desember 2024

Beskrivelse av Energy Branding

Demonstrating the potential of building strong brands in the energy sector, this book explores the challenges of shifting the perception of energy from a commodity business into a consumer brand. Energy suppliers are increasingly being met with skepticism, indicating the need for a greater focus on marketing and branding in the energy industry.

Brukervurderinger av Energy Branding



Finn lignende bøker
Boken Energy Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.